Shuttle - FAQ og Fejlfinding

Her finder du svar på nogle af de spørgsmål, der kan opstå i forbindelse med din Shuttle.

shuttle
FAQ

Drivere til ShuttlePRO v2 og Xpress kan downloades fra Driver-siden i menuen Support. 

Apple Computer med en G3, G4, G5 eller Intel processor, der kører Mac OS 8.6 op til 9.x eller OS 10,1 til 10,12. Windows-kompatible pc’er, der kører Windows 98, 98SE, Me, 2000, XP, Vista, Windows 7, Windows 8 og Windows 10.

Du kan downloade brugervejledning i Support-menuen. 

Du kan ringe eller maile til Contour Design, og så vil vi med glæde sende dig knap-covers – forudsat at din Shuttle er lavet i Kina og ikke Taiwan. Du kan kontakte os på shuttle@contourdesign.com for mere info.

Her ser du, hvilken Shuttle-version du har 

Ja, send os dine kontaktoplysninger på shuttle@contourdesign.com. Vi vil sende dig et kort spørgeskema. Når du har returneret det til os, sender vi dig softwareudviklingskittet.

Fra januar 2015 er Shuttle dækket af vores 2-års garanti. Du behøver ikke længere at registrere dit produkt for at opnå garantien.

Du kan downloade dem fra Shuttle Download-sektionen i forummet eller fra Shuttles produktside på Contour Designs hjemmeside. 

Mangler du svar på dit problem?

Vi er her, for at hjælpe dig. Send os en forespørgsel, hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål. Herefter kontakter en af vores support medarbejdere dig.
Close Menu